1. 10. 2016

Zákutia Liptovského Hrádku

Som vďačný turista. Väčšinou sa mi páči všade, kde som, lebo na každom mieste sa podľa mňa dá nájsť niečo pekné. Samozrejme, ak je cieľom výletu výhľad zo skaly, príroda či staré budovy, nemusím sa veľmi snažiť hľadať, ono je to všade okolo mňa. Možno je to zapnutým "turistickým módom", tým, že mám dobrú náladu a príjemnú spoločnosť, no na tieto miesta spomínam rada. Aj keď sa možno nezdajú na prvý pohľad výnimočné, zákutia Liptovského Hrádku som si veľmi obľúbila. A týmito fotkami sa poslednýkrát vraciam ku krátkemu pobytu v spomenutom malom mestečku. :) 


3 komentáre:

  1. Krásne. A ten dom na štvrtej zdola... nedalo sa vojsť dnu? Ten vyzerá nádherne zakliato! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne Soni...aj fotografie, aj zachytená atmosféra, aj prostredie. Je to tak, akoby som tam bola. Rada ťa čítam a ešte radšej pozerám. Skvelé...

    OdpovedaťOdstrániť